U bent hier:

Wachtwoord Travelshop werkt niet meer of vergeten

Als uw wachtwoord voor de Travelshop niet meer werkt of als u deze bent vergeten kunnen wij (VG-KLM) géén wachtwoord uitgeven of resetten.
Dat is voorbehouden aan Cygnific, de Travelshop.

Graag een mailtje sturen naar  ipbklm@cygnific.com met het verzoek een nieuw wachtwoord te sturen.
Na ontvangst inloggen op de gebruikelijke manier:

  • User-ID of e-mailadres: p0….. (een p en een nul, gevolgd door het personeelsnummer)
  • Wachtwoord: het nieuw ontvangen wachtwoord.

TOKEN niet gebruiken!  Dat is alléén bedoeld voor actieve KLM’ers.

Mocht het alsnog niet lukken met inloggen, dan kunt u bellen met Cygnific op telefoonnummer 020-2068259.
Zij zijn bereikbaar maandag t/m vrijdag 09.00-12.30 uur. 

Attentie: Om Cygnific niet te zwaar te belasten, kunt u met uw overige vragen ook terecht bij ons 

Back to top